Απόστολος Καραχοντζίτης: Γιατί είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό του Κώστα Καλαντζή

           
Αγαπητοί συμπολίτες,

Ύστερα από αρκετά χρόνια παρουσίας μου στην καθημερινότητα της Νεμέας, ως ελεύθερος επαγγελματίας και ως μέλος σε αρκετούς συλλόγους κοινωνικών, εθελοντικών και επαγγελματικών δράσεων στον τόπο μας , αλλά και ευρύτερα, έχω βιώσει και συνεχίζω να
βιώνω τα ίδια προβλήματα, τις  ίδιες ανησυχίες και τις ίδιες ανάγκες με τους περισσότερους από εσάς.

Έχοντας βαθιά ριζωμένα μέσα μου τα πιστεύω του αδιάλειπτου αγώνα, τις αξίες της ανιδιοτελούς προσφοράς, της διαφάνειας, της αλληλεγγύης  και της συνεχούς αναβάθμισης του ήθους στην τοπική αυτοδιοίκηση, πήρα την απόφαση να θέσω υποψηφιότητα ως δημοτικός σύμβουλος του Δ. Νεμέας δίπλα στον Κώστα Καλαντζή.

Καθοριστικό ρόλο στην απόφασή μου αυτή έπαιξαν οι φίλοι και γνωστοί μου που με παρότρυναν να συμμετάσχω σε αυτή την προσπάθεια-αποστολή, θεωρώντας πως στο δημοτικό συμβούλιο που θα προκύψει, είναι   αναγκαία όσο ποτέ,  η ύπαρξη  νέων ανθρώπων που επέλεξαν να ζήσουν και να δημιουργήσουν στην Νεμέα.

 
Επειδή πεποίθησή μου είναι ότι πρέπει να μπει επιτέλους τάξη στα του «οίκου» μας.
Επειδή μία επιτυχημένη διοίκηση του δήμου δεν μπορεί να στηρίζεται μόνο σε δημόσιες σχέσεις και συνθήματα.
Επειδή ήρθε η ώρα να δοθεί νέα πνοή στην καθημερινότητά μας.
Επειδή ως νέος άνθρωπος θέλω μια καλύτερη και σύγχρονη πόλη για εμάς και τις γενιές που έρχονται.

Ζητώ την στήριξή σας στις εκλογές της 18ης Μαΐου για μια νέα μέρα για την Νεμέα μας.  

Με εκτίμηση

Απόστολος Καραχοντζίτης
Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Δήμου Νεμέας


Σχόλια