O Χρήστος Καραΐσκος ζητά να ορισθούν ορκωτοί λογιστές για την οικονομική διαχείριση του super market αλλά και όλης της οικονομικής διαχείρισης της ΕΑΣ Νεμέας

Προς ενημέρωση των αγροτών της Νεμέας
 Μέλος του Δ.Σ. της ΕΑΣ Νεμέας ο κ. Χρήστος Καραΐσκος, με αίτησή του, ζητά να ορισθούν ορκωτοί λογιστές για την οικονομική διαχείριση του super market αλλά και όλης της οικονομικής διαχείρισης της ΕΑΣ Νεμέας.

Δείτε αναλυτικά: 


Α  Ι  Τ Η  Σ Η                             Προς : Πρόεδρο και Δ.Σ. ΕΑΣ
                                                              Νεμέας
Καραϊσκου Χρήστου του
Βασιλείου, κατοίκου Αρχαίας
Νεμέας , Κορινθίας, μέλους του
Δ.Σ  ΕΑΣ Νεμέας
13/06/2016


Σε συνέχεια της από 30-12-2015 αίτησής μου , η οποία έλαβε αριθ. Πρωτοκόλλου 49/8-1-2016 , ζητώ να μου εξηγήσετε εγγράφως γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει έρθει το θέμα που αιτήθηκα στο Δ.Σ. , θέμα επείγον για τα συμφέροντα της Ενώσεως , γιατί ένα τόσο σημαντικό θέμα που αφορά τη λειτουργία και τα οικονομικά στοιχεία της Ένωσης δεν έχει απασχολήσει μέχρις σήμερα τον Πρόεδρο της Ένωσης. Επειδή, από την μέχρι τώρα ενασχόλησή μου στα διοικητικά της Ένωσης, κύριος γνώμονάς μου, όπως καλά γνωρίζετε, ήταν και είναι η πλήρης διαφάνεια των πεπραγμένων , ζητώ εκ νέου την άμεση , αιτιολογημένη  απάντησή  σας για την καθυστέρηση αυτή.

          Επίσης , με την παρούσα, ζητώ να ορισθούν δύο ορκωτοί λογιστές-Ελεγκτές από το Δ.Σ. , για την  οικονομική διαχείριση της περιόδου Μάρτιος-Ιούνιος 2015 στο super market που εγώ ήμουν υπεύθυνος και αντίστοιχα των ετών 2013, 2014, 2015 , όχι μόνο του super market  αλλά και όλης της οικονομικής διαχείρισης της ΕΑΣ Νεμέας.

                                                     Ο   αιτών
                                           ΧΡΗΣΤΟΣ  Β.  ΚΑΡΑΙΣΚΟΣ
                                     Μέλος του  Δ.Σ. της ΕΑΣ  Νεμέας       





Σχόλια