Νεμέα: Ο Ανδριανάκος απαντά στα όσα είπε ο Κώστας Καλαντζής

Η χθεσινή συνέντευξη του κ. Καλαντζή  στην οποία  μου  απευθύνεται  προσωπικά  προσπαθώντας κατά πάγια τακτική του  να διώξει από πάνω του τις ευθύνες για όσα
συμβαίνουν  αυτή τη στιγμή στο Δήμο και να παραστήσει το θύμα, αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι βρίσκεται σε πλήρη σύγχυση αφού πέφτει διαρκώς σε αντιφάσεις και κενά μνήμης.  Θα του υπενθυμίσω λοιπόν εγώ κάποια πράγματα, γιατί αρνούμαι πλέον να διασύρομαι και να συκοφαντούμαι.



Λέει ότι δεν έχει κάνει ποτέ μήνυση σε κανέναν κι ότι δεν είναι άνθρωπος των Δικαστηρίων!  
Ξεχνάει  τη μήνυση που έκανε εναντίον μου για λόγους εντυπωσιασμού προεκλογικά τέλος του 2013, όταν ξεκίνησα να κάνω καθαρισμό του Ασωπού και των υπολοίπων ρεμάτων του Δήμου.  Γι’ αυτήν  θα είμαι κατηγορούμενος στο Μονομελές  Πρωτοδικείο Κορίνθου στις 12-12-2016. Ξεχνάει  τη μήνυση του δημοτικού του συμβούλου και Αντιδημάρχου του Γιώργου Γεωργούση κατά του πρώην Αντιδημάρχου μου Δημήτρη Μπακασέτα,  για το λόγο ότι (το ίδιο διάστημα που ο κ. Καλαντζής μήνυε εμένα για τον καθαρισμό των ρεμάτων και η Εισαγγελέας είχε διατάξει την παύση των εργασιών) ο κ. Μπακασέτας  δεν καθάρισε ρέμα στην Αρχαία Νεμέα που δήθεν πλημμύρισε. Ξεχνάει  την «επιλεκτική» ένσταση του στενού του συνεργάτη και Προέδρου του Δημοτικού του Συμβουλίου Χρήστου Ζάχου εναντίον μου για την οποία δικάστηκα στις 29  του Σεπτέμβρη, με σκοπό να με εκδιώξουν από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Λέει ακόμα ότι οι πολιτικοί λύνουν τα θέματά τους στα Δημοτικά Συμβούλια!
Δεν μας λέει όμως σε ποια δημοτικά συμβούλια;  Σ’ αυτά που σε συνεννόηση  με τον Πρόεδρο Ζάχο  μ’ έχουν  επανειλημμένα εμποδίσει να πάρω τον λόγο  ή  σ’ εκείνα στην αρχή της θητείας του τον Σεπτέμβρη του 2014,  όταν μου συνιστούσε να πάω να κάνω το αγροτικό μου (υποτιμώντας το επάγγελμα μου) και να φύγω από τη Νεμέα, υβρίζοντάς με χυδαία μέσα και έξω από το δημοτικό συμβούλιο.
Λέει τέλος  ότι  δεν είναι κατηγορούμενος  κι  ότι  δεν  ήταν ποτέ του.  Αυτό δεν θα το σχολιάσω.  Έτσι  κι  αλλιώς στο επόμενο πλάνο  ο  ίδιος  παραδέχεται  ότι είναι μεν κατηγορούμενος αλλά θα αθωωθεί.  Του  το  εύχομαι  ολόψυχα  γιατί  εξαιτίας του  έμαθα τα τελευταία χρόνια από δικαστήρια.-
                                                                                                                              ΒΑΓΓΕΛΗΣ  Ν.  ΑΝΔΡΙΑΝΑΚΟΣ

Δείτε και το επίμαχο video με τον Δήμαρχο Νεμέας Κώστα Καλαντζή:


Σχόλια